BETINGELSER
Afbestilling
- Eventuel afbestilling skal ske hurtigst muligt. Hvis materialer er bestilt eller indkøbt, forbeholder HandyPro sig ret til at fakturere den returkommission, vi skal betale til materialeleverandører.
Ansvar
- HandyPro indestår for, at den leverede opgave er udført professionelt og fagligt ansvarligt.
- Alle opgaver bliver udført i henhold til kundens informationer og de aftaler, som HandyPro og kunden indgår ved bestilling af ordren.
- HandyPro påtager sig ikke ansvar for fejl eller mangler, som skyldes forkerte eller mangelfulde informationer fra kunden.
- HandyPro rydder op, når opgaven er afsluttet. Yderligere rengøring og bortskaffelse af større mængder byggeaffald indgår ikke automatisk, men kan udføres til normal timepris.
- Hvis en opgave skulle blive forsinket, informerer HandyPro hurtigst muligt kunden om nyt leveringstidspunkt, typisk via telefon.
- HandyPro tager forbehold for moms- og afgiftsændringer samt forsinket eller mangelfuld levering, der skyldes force majeure.
Betaling
- Betaling skal ske netto 8 dage fra udstedelse af faktura ved overførsel førstkommende hverdag til Reg. nr. 5043 Kontonummer 0001354237 – med mindre andet specifikt er aftalt forud for arbejdets begyndelse.
- Udformning af faktura sker i overensstemmelse med de gældende bekendtgørelser om fakturering af bygge- og anlægsopgaver. Faktura bliver specificeret i timeforbrug, materialeforbrug og eventuelle andre omkostninger.
- Ved forsinket betaling sender HandyPro en rykker, der bliver pålagt et gebyr på 100 kr. Forfaldne beløb forrentes efter rentelovens bestemmelser.
Fortrolighed
- Oplysninger om den enkelte ordre og kunde behandles fortroligt.
- Informationer om kundens bestilling opbevares i 2 år, hvorefter de automatisk slettes, med mindre de fortsat er relevante for HandyPro f.eks. i forbindelse med en ny ordre.
Reklamation
- Eventuelle fejl og mangler skal påberåbes hurtigst muligt.
- Kunden kan ikke påberåbe sig fejl og mangler, der viser sig senere end 2 år efter afslutning af opgaven.
- Eventuelle tvister søges først og fremmest løst via saglig og faglig dialog mellem kunden og HandyPro – og i yderste instans afgøres tvister efter dansk retspraksis.